Klassen skal samles igen, det er 17 år siden og på tide at vi mødes. Her samles trådene...

tirsdag, oktober 24, 2006

Simon blev gift

-og kunne desværre ikke komme med til festen.

"Kaere Tine,
Mange tak for invitationen. Som du nok kan regne ud, kan jeg desvaere ikke komme. Jeg bor i London og fik invitationen af min bror i August. Grunden til at jeg ikke kunne komme var faktisk at jeg blev gift den 2 September (i aar). Jeg saa din blog og billederne, og jeg maa indroemme at jeg kneb en taare. Jeg har boet mellem DK og England de sidste 20 aar og har mange gange taenkt paa at kontakte de gamle klasse kammerater men har aldrig rigtig kunne faa mig selv til det. Det havde vaeret en god mulighed for at se jer alle, men jeg kunne sku ikke lige saadan komme ud af bryluppet. Der ser ellers ud til at i havde en sjov aften. Jeg haaber du vil vidbringe min hilsen til dem du taler med.
Jeg har vedlagt et billed fra vores bryllup da jeg nok ikke ser ud som jeg gjorde engang paa klassebillede"